De afgelopen maanden zijn we druk bezig geweest met de afronding en inrichting van ons nieuwe ERP-systeem. Met trots kunnen we melden dat we op 30 November 2020 officieel live gaan.
Het nieuwe systeem zorgt ervoor dat bestellingen nog sneller verwerkt kunnen worden. Hierdoor gaat het gehele logistieke proces nog gestroomlijnder verlopen.
Belangrijk voor u om te weten, is dat we met nieuwe artikelnummers gaan werken. De oude zullen voorlopig nog wel zichtbaar blijven om voor u de overgang zo eenvoudig mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zal de layout van o.a. onze orderbevestigingen en facturen er ook anders uit gaan zien.
Naast het nieuwe ERP systeem, stappen we ook over naar een nieuw warehouse management systeem. Last but not least, zal ook onze nieuwe webshop gelanceerd worden. Hierin wordt het bestellen voor u als klant nog gemakkelijker gemaakt.
Wat kunt u verwachten van de nieuwe webshop?
De webshop is gebaseerd op een volledig nieuw systeem en is een flinke upgrade ten opzichte van onze huidige webshop. Naast het nieuwe design zijn er ook een aantal functies toegevoegd voor een nog betere gebruikerservaring:
- Uitgebreide zoekmogelijkheden door filters
- Vernieuwd en overzichtelijk menu
- Snellere orderverwerking
- Heldere voorraadindicatie
- Direct inzicht in klantspecifieke prijzen
- Gemakkelijk herhaalorders plaatsen
- Handige order templates te gebruiken
- Duidelijke productinformatie beschikbaar
Let op! In verband met het overschakelen naar het nieuwe ERP-systeem worden er op vrijdag 27 November geen orders verwerkt. Deze zullen op 30 November verwerkt worden. Excuses voor het ongemak.
Feedback
We doen ons best om de overgang naar het nieuwe systeem, zo soepel mogelijk te laten verlopen. Uiteraard is het altijd mogelijk dat er in het begin nog enkele kleine issues naar voren komen. Deze feedback ontvangen we natuurlijk graag. Heeft u suggesties of opmerkingen? Laat het ons weten. Wij staan voor u klaar om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, zowel online als offline.